אלוהים הוא טוב שדרכו להיטיב - השקר והטיפשות הפעם יתבאר השקר, של אלו שחושבים שתכלית הבריאה, היא הדרך של
הבורא לגלות את מידת הטוב שלו. או כיוב שאר הטועים שאומרים, שאין מלך בלא עם, והוצרך
אלוהים לגלות את מלכותו, וכל הטעויות כיוב. והטעות של התפישה הזאת וכיוב, היא שהטועים שוכחים
שאלוהים (האמיתי כמובן), הוא נמצא מעל לכל ההגדרות. ולפני ... לא היה שייך הגדרת טוב ורע ושום הגדרת נפרדות. וכאשר אין שום הגדרת נפרדות, ממילא לא שייך לומר
שאלוהים הוא טוב, יותר מאשר שייך לומר
שאלוהים הוא רע.
ואלוהים לפני הבריאה היה מלך, כמו שהוא היה עבד ממש. כי לפני הבריאה הכל היה אחד ממש. והטועים שוכחים, שהאמירה
שאלוהים הוא טוב, היא עצמה לבוש וצמצום של
אלוהים. כי זה אומר
שאלוהים מוגדר ומוגבל בצורה כלשהי, וזו כמובן שטות לגבי ... לטעות של עצמם, שאומרת שדרך הטוב היא להיטיב. והם לא קולטים שדרך הטוב להיטיב, זהו חוק שאליו כפוף
אלוהיהם. ואם
אלוהים כפוף לחוק שאומר שדרך הטוב היא להיטיב, או שכדי להיטיב צריך מקבלי הטבה, או שאין מלך בלא עם, או כל שקר ושיגעון אחר, הרי שזה לא
אלוהים אמיתי. כי בריאת העולם, היא הגדרת ההגדרה הראשונה. והפרדת הטוב מהרע, היא עצמה בריאת העולם ממש. ואפילו הפרדת
הבורא מרצונו ומהמודעות העצמית שלו, היא עצמה בריאה של ממש. כי לפני הבריאה לא היה חילוק בין
הבורא לבין רצונו או דעתו. ובנקודת ההתחלה הכל היה אחד. וכאשר הכל אחד, לא שייך שום הגדרה של טוב ורע, ולכן
אלוהים לא יכול להיות טוב או רע. וכל שכן שדרך הטועים ... עם השקרים שלהם, וחושבים שהעולם הבא הוא יותר טוב, וכיוב טעויות אחרות ובעיות אחרות. והם לא קולטים
שאלוהים האמיתי, הוא מעל כל חוקיות שהיא. ומי בדיוק החליט
לאלוהים שתהיה דרכו להיטיב?! או שהוא יצטרך, מקבלי הטבה?! ... לבורא. ואז הטועים אומרים, שכל ההסברים הם רק מהצד שלנו, כדי לסבר את האוזן וכיוב, אבל מהצד של
הבורא אין שום מחשבה שמשיגה כלל את דעתו של
הבורא. ואכן ההסברים שלהם, רק מסברים את האוזן, ומראים את ... וגם אחרים בטעויות שלהם. כי אם הם מודים שבסופו של דבר, אין להם השגה של אמת, כיצד נוצר רצונו של
הבורא, ואיך נפרד רצונו ומדעו מישותו, ואיך נוצרה ההפרדה ... ונברא ואיך נוצר השינוי הראשון, אז היה טוב יותר אם הם מראש היו מודים, שאין להם שום השגה של אמת
באלוהים כלל. אבל הליצנים האלו מטעים את עצמם ואת האחרים, ... או העדר סיבה וכל כיוב, אלא שם הכל אחד ממש. ועל האדם לחקור את האחדות הזאת, במקום לשקר את עצמו
שאלוהים הוא טוב וכולי, כי
אלוהים האמיתי, הוא לא יותר טוב מאשר רע וכולי כנל. אלא ...