אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך המוח לומד? האם חזרה יוצרת הבנה? לחזור על חומר כדי להבין אותו, חזרתיות כדרך למידה, סדר הלימוד, באיזה סדר הכי נכון ללמוד? הספר להיות אלוהים, מתאים לכל...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
אלוהים, האם יש אלוהים, האם אין אלוהים, מיהו אלוהים, התודעה של אלוהים, הוכחה שיש אלוהים, טענות ברורים לאי קיומו של אלוהים, הוכחה לזה שאלוהים לא קיים, אלוהים מה ההסתברות, אלוהים היכן אתה, ראיות שאלוהים קיים, אמונה באלוהים, הוכחות לכך שאלוהים לא קיים, טענות ברורים לקיומו של אלוהים, לדבר עם אלוהים, בורא עולם הוכחות לכך שיש, הוכחה למה אלוהים לא קיים, אי קיומו של אלוהים, הוכחה שאלוהים לא קיים, מדוע אתאיסטים לא מאמינים באלוהים, אלוהים הבורא בקבלה, מה זה אלוהים בשבילי, הוכחה שאין בורא לעולם, אתאיסטים יש אלוהים, טיפול אישי, איך נוצר אלוהים, אלוהים הוכחה שאין, למה אלוהים ברא אנשים רשעים, טיעונים ברורים לקיומו של אלוהים, אלוהים מחוץ לזמן, הוכחה לכך שאלוהים לא קיים, יש אלוהים, אלוהים הוכחה לכך שאין, טיעונים ברורים לאי קיומו של אלוהים, חלום על אלוהים, איך נכיר את אלוהים, איך העולם נברא, למה רע לכפור באלוהים, ראיות שיש אלוהים, איך העולם נוצר,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך המוח לומד? האם חזרה יוצרת הבנה? לחזור על חומר כדי להבין אותו, חזרתיות כדרך למידה, סדר הלימוד, באיזה סדר הכי נכון ללמוד? הספר להיות אלוהים, מתאים לכל הרמות, איך ללמוד חומר קשה? מאיפה להתחיל? מאיזה נושא להתחיל
האם חזרה על חומר עוזרת להבין אותו טוב יותר?

אליעד כהן פותח בשאלה יסודית: האם חזרה מרובה על אותו חומר עוזרת להבנה עמוקה יותר, או שמא היא מיותרת או אפילו פוגעת בלמידה? הוא מסביר שיש הבדל בין חזרה על מידע אקראי לבין חזרה על מידע שיש בו היגיון וסיבתיות. לדוגמה, אם מדובר במידע אקראי לחלוטין כמו שם של אדם או שם של עצם (כמו "שולחן"), שאין בו היגיון פנימי וסיבתי, אז ככל שאדם יחזור עליו יותר פעמים, כך הוא יזכור אותו טוב יותר. לדוגמה, אדם יודע את שמו רק משום שחזרו עליו שוב ושוב עד שהמוח התרגל לזה, ואפילו יכול להגיב בטעות כשמישהו צועק שם דומה לשלו.

לעומת זאת, כאשר מדובר במידע שיש בו היגיון פנימי, כמו מידע פילוסופי או מדעי, חזרתיות לבדה אינה מבטיחה הבנה טובה יותר. במקרה כזה, עצם הפעולה של חזרה שוב ושוב לא מביאה להבנה אלא רק לזיכרון טכני. מה שגורם להבנה עמוקה של חומר הוא ההתבוננות והמחשבה מחדש. חזרתיות יכולה לעזור רק אם בכל פעם מחדש מתבוננים בחומר לעומק ומנסים להבין אותו מחדש.

מהי התבוננות וכיצד היא שונה מחזרה טכנית?

אליעד כהן מסביר ש"התבוננות" היא פעולה שונה מחזרה טכנית. להתבונן פירושו לנסות להבין מחדש, לבחון את הדברים שוב מנקודת מבט חדשה בכל חזרה. לדוגמה, אדם שמנסה להבריג מנורה ולא מצליח, ינסה שוב ושוב, ובכל ניסיון נוסף הוא מתבונן בצורה חדשה ולומד עוד פרט חשוב בדרך להצלחה. החזרה במקרה כזה מועילה כי היא תמיד מלווה בהתבוננות ובבדיקה מחודשת של התהליך.

לעומת זאת, קיימים מקרים שבהם אדם חוזר על פעולה שוב ושוב באופן אוטומטי, בלי להתבונן מחדש. במקרה זה, החזרתיות הופכת להיות חסרת תועלת ואפילו פוגעת בהבנה. לדוגמה, אדם שאוכל במבה בכל יום כי התרגל לכך, כבר לא זוכר למה התחיל לאכול אותה מלכתחילה, ועושה זאת מתוך הרגל ולא מתוך מחשבה. באופן דומה, אם אדם לומד חומר שוב ושוב בלי התבוננות, הוא לא יבין את החומר טוב יותר ואפילו עלול להבין אותו פחות כי מוחו מתרגל ולא מתאמץ להבין מחדש.

האם הפסקה של למידה עוזרת להבנה?

אליעד מדגיש שלפעמים הפתרון הטוב ביותר להבנת חומר קשה הוא דווקא להפסיק ללמוד אותו באופן זמני ולעבור לעסוק בדבר אחר לחלוטין. עצם ההפסקה יוצרת מצב שבו האדם שוכח מעט את החומר, וכשהוא חוזר אליו מאוחר יותר, הוא נאלץ להתבונן בחומר מחדש לגמרי. כך הוא יכול להגיע להבנה חדשה ועמוקה יותר של החומר.

אליעד מביא דוגמה נוספת: רבי נחמן אמר שעל האדם לשכוח תורה אחת כדי ללמוד תורה אחרת, מה שמדגיש את חשיבות השכחה לצורך למידה מחודשת. אם אדם רגיל להבין מונח כמו "טוב" או "רע" בדרך מסוימת, הוא לא יוכל להבין פירוש חדש ואחר של המונח, אלא אם כן הוא שוכח זמנית את מה שהכיר קודם.

האם סדר הלמידה חשוב להבנה של חומר קשה?

לדברי אליעד כהן, בחלק מהמקרים סדר הלמידה חשוב מאוד. יש נושאים שהלמידה שלהם היא לינארית, כלומר, חייבים ללמוד אותם שלב אחרי שלב. לדוגמה, אי אפשר להבין חילוק לפני שמבינים כפל, ואי אפשר להבין כפל לפני שמבינים חיבור, ואי אפשר להבין חיבור לפני שיודעים לספור מספרים פשוטים. במקרים כאלה הסדר הוא הכרחי ללמידה אפקטיבית.

לעומת זאת, יש נושאים שאין להם סדר מוגדר וברור, והלמידה שלהם יכולה להיות מעגלית או רוחבית. למשל, כשמנסים להבין את המציאות או מושגים פילוסופיים כמו "טוב" ו"רע", אי אפשר לקבוע נקודת התחלה אחת ברורה. במקרים כאלה אליעד ממליץ לקרוא את החומר באופן כללי, לא להתעכב יותר מדי על סדר קבוע, אלא לעבור עליו במהירות ואחר כך לחזור אליו שוב ושוב, כאשר בכל פעם ההבנה נעשית עמוקה יותר.

אליעד נותן דוגמה נוספת מהספר "להיות אלוהים", שהוא ספר שנכתב כך שהוא מתאים לכל הרמות, מהפשוטות ועד הגבוהות ביותר. אדם יכול לקרוא את הספר ולהבין אותו לפי רמתו הנוכחית, וכאשר...
האגו, הכל מאלוהים, האם צריך להעלים את האגו, למה אי אפשר להעלים את האגו
האגו, הכל מאלוהים, האם צריך להעלים את האגו, למה אי אפשר להעלים את האגו
...האדם חושב: אני מבין שהכל מאלוהים, אך עצם האמירה הזו היא כבר נפרדות ולא אחדות. למה התהליך של העלמת האגו הוא תמיד סובייקטיבי ולא אובייקטיבי? אליעד מדגיש שהדרך שבה אנשים מנסים להשתחרר מהאגו היא סובייקטיבית. כלומר, התהליך שבו אדם מחליט לנסות להעלים את האגו או להרגיש אחד עם העולם, מתרחש רק ברמה התודעתית - אישית ולא ברמה של המציאות עצמה. המציאות לא משתנה בעקבות ההחלטה של האדם להעלים את האגו. התהליך הזה מתרחש בתודעתו של האדם בלבד, ולכן הוא אינו יכול להפוך...
מנהיגי כתות, למה אנשים מקימים כת? למה אנשים מנהלים כתות? הפסיכולוגיה של מנהיגי כתות, למה אנשים רוצים לנהל כת? הרצון להיות אלוהים, רצון לקבל אהבה, למה אנשים נכנסים לכת? נפגעי כתות, הקמת כת, להקים כת, לנהל כת, ניהול כת, אנשים סוגסטבילים
מנהיגי כתות, למה אנשים מקימים כת? למה אנשים מנהלים כתות? הפסיכולוגיה של מנהיגי כתות, למה אנשים רוצים לנהל כת? הרצון להיות אלוהים, רצון לקבל אהבה, למה אנשים נכנסים לכת? נפגעי כתות, הקמת כת, להקים כת, לנהל כת, ניהול כת, אנשים סוגסטבילים
...כת? למה אנשים מנהלים כתות? הפסיכולוגיה של מנהיגי כתות, למה אנשים רוצים לנהל כת? הרצון להיות אלוהים, רצון לקבל אהבה, למה אנשים נכנסים לכת? נפגעי כתות, הקמת כת, להקים כת, לנהל כת, ניהול כת, אנשים סוגסטבילים למה אנשים מקימים ומנהלים כתות? אנשים מקימים ומנהלים כתות בעיקר מתוך צורך עמוק להרגיש אהובים ובעלי כוח. אליעד כהן מסביר כי בתוך תוכו, כל אדם שואף להיות אלוהים, כלומר, להיות בעל שליטה מוחלטת, הערצה ללא גבולות ותחושת עוצמה אינסופית. הסיבה לכך טמונה...
החלקיקים של המציאות, מי מנהל את העולם, איך העולם מתנהל, הכל קורה מעצמו, קדמות העולם, אקראי או סיבתי, מי ברא את העולם, האם יש אלוהים, העולם קדמון, לא הכל אחד, איך המציאות פועלת, נפרדות נצחית
החלקיקים של המציאות, מי מנהל את העולם, איך העולם מתנהל, הכל קורה מעצמו, קדמות העולם, אקראי או סיבתי, מי ברא את העולם, האם יש אלוהים, העולם קדמון, לא הכל אחד, איך המציאות פועלת, נפרדות נצחית
...תמיד הייתה קיימת, ולכן אין נקודת התחלה שמצריכה סיבה מיוחדת או החלטה. אין אלוהים שהחליט על התנועה הראשונית כי התנועה לא התחילה לעולם, היא תמיד קיימת. האם אפשר להוכיח שיש גורם חיצוני שמחליט על המציאות? אליעד מסביר בצורה ברורה שאין הוכחה או אפילו סיבה לחשוב שיש מישהו שמנהל את הדברים. כאשר מישהו טוען שיש אלוהים או כוח עליון, אליעד שואל מייד: ומי מחליט מה אלוהים רוצה? ואם יש מי שמחליט מה אלוהים רוצה, אז מי מחליט מה הוא רוצה, וכך הלאה. לכן, הטענה שיש כוח...
3 המימדים של המציאות, יקומים מקבילים, לפני הפוטנציאל, לפני הרצון של אלוהים, לפני השכל האנושי, מימד הפוטנציאל האין סופי, מימד האפשרויות האין סופיות, אין הבדל בין יש לאין, דבר והיפוכו בו זמנית, יקומים מקבילים בו זמנית, הארה
3 המימדים של המציאות, יקומים מקבילים, לפני הפוטנציאל, לפני הרצון של אלוהים, לפני השכל האנושי, מימד הפוטנציאל האין סופי, מימד האפשרויות האין סופיות, אין הבדל בין יש לאין, דבר והיפוכו בו זמנית, יקומים מקבילים בו זמנית, הארה
...כאשר אדם מתחיל לחקור את המהות, הוא מגלה שכל מה שקורה במציאות הוא רק צורה אחת של פוטנציאל אינסופי, שיכול היה להתממש למיליון צורות אחרות. בפרספקטיבה זו של המהות והפוטנציאל, אין הבדל ממשי בין האפשרויות השונות, כי כולן קיימות במקביל. כלומר, האדם שרואה את המציאות דרך הפוטנציאל, רואה בו זמנית את כל האפשרויות שקיימות. זוהי הפרספקטיבה של יקומים מקבילים: במקום ובזמן ספציפי קיימות אינסוף אפשרויות במקביל. במציאות הפשוטה יכול לקרות רק דבר אחד, אך במימד היקומים...
לאהוב את המציאות, האושר של אלוהים, האושר של הצדיק, למצוא עניין בכל דבר, איך לא להשתעמם? השכל של הצדיק האמת, להתחבר למהות, רצוא ושוב, מטי ולא מטי, השלמות של אלוהים
לאהוב את המציאות, האושר של אלוהים, האושר של הצדיק, למצוא עניין בכל דבר, איך לא להשתעמם? השכל של הצדיק האמת, להתחבר למהות, רצוא ושוב, מטי ולא מטי, השלמות של אלוהים
...רוחנית, כשבתוך כל יציאה וכניסה אנו מגשימים את השלמות בצורה חדשה ומעמיקה יותר. האם השלמות היא דבר מובן או תחושת חיסרון? בהרצאה, אליעד מציין שתחושת החיסרון נובעת רק ממקום של חוסר הבנה. כאשר האדם מצליח לחוות את המציאות כשלם, הוא מבין שאין חיסרון אמיתי. כל דבר במציאות הוא חלק מהתמונה הגדולה, ולכן שום דבר אינו חסר או משעמם באמת. תחושת החיסרון מתפוגגת כאשר אדם רואה את הכל באופן שלם, ולומד לחוות כל רגע בחיים כשלם ומלא. מהו החידוש בכל דבר? לאורך ההרצאה,...
חופש הרצון, רצון חופשי, רצון ללא סיבה, רצון עם סיבה, למה יש רצון? איך נוצר רצון? בחירה חופשית, חופש הבחירה, חקר הרצון, סיבת הרצון, לגלות שאתה אלוהים, חוסר בחירה חופשית
חופש הרצון, רצון חופשי, רצון ללא סיבה, רצון עם סיבה, למה יש רצון? איך נוצר רצון? בחירה חופשית, חופש הבחירה, חקר הרצון, סיבת הרצון, לגלות שאתה אלוהים, חוסר בחירה חופשית
...הוא דופק את המסמר עמוק יותר לתוך תודעתו. בסופו של דבר, האדם יכול להגיע להארה או להבנה פנימית עמוקה של מהותו האמיתית, רק מתוך חקירה וחוויה ישירה ולא מתוך קריאת ספרים או קבלת מידע חיצוני. מה קורה אם לא חוקרים את סיבת הרצון? אליעד מציין שאם אדם לא יחקור את סיבת הרצונות שלו, הוא פשוט יעבור מרצון לרצון ויחפש סיפוקים חיצוניים. לדוגמה, אדם שמכור לסיגריות או לסם יחליף את ההתמכרות הזו באחרת אם לא יבין שהבעיה היא בעצם הרצון עצמו. הוא יסביר לעצמו שזה קשור למשהו...
אלוהים טוב או רע? העולם טוב או רע? עושה טוב או עושה רע?
אלוהים טוב או רע? העולם טוב או רע? עושה טוב או עושה רע?
...לכן, רק מתוך פרספקטיבה שבה אין הבדל בין טוב לרע, ניתן לומר שהכוח שמניע את הכל הוא טוב שדרכו להיטיב. מנגד, אליעד מסביר שאם הכוח הזה מוגדר כטוב בלבד מתוך הפרדה מהרע, אז זה בעצמו צמצום והגבלה, וכך הכוח הופך להיות רע. לכן, התפיסה האמיתית של טוב דרכו להיטיב איננה אומרת שהכוח טוב במובן הרגיל של המילה, אלא שטוב כאן פירושו שהכוח הוא בלתי מוגבל ובלתי מוגדר, שאיננו מוגבל על ידי הגדרות של טוב או רע. במצב כזה, הכוח שמניע את הכל אכן מיטיב, משום שההטבה היא עצם...
המתבונן, להיות הצופה במציאות, לדעת שאתה בתוך חלום, להיות אלוהים
המתבונן, להיות הצופה במציאות, לדעת שאתה בתוך חלום, להיות אלוהים
...לחלום. האם עכשיו, בחיים האמיתיים, האדם מצליח באמת להרגיש את התודעה שמחוץ לחלום שמייצרת את המציאות? הבדל בין ידיעה לחוויה ממשית אליעד כהן מדגיש כי יש הבדל מהותי בין ידיעה שכלית לבין חוויה ממשית. הידיעה שכלית היא כמו לומר לעצמך שוב ושוב אני חולם, אך זה לא באמת גורם לך לחוש שאתה חולם. לעומת זאת, החוויה ממשית היא מצב שבו אתה באמת ובתמים חש שאתה נמצא בתוך חלום, שאתה באמת חווה שהמציאות היא לא המציאות האמיתית, ושתודעה אחרת חולמת אותה. הוא מציין שהחוויה...
לאהוב את הרע, לאהוב את הסבל, לא רוצה לסבול, להשתחרר מהסבל, מורים רוחניים, אלוהים הוא גם רע, מצא את ההבדלים, אלוהים עושה רע, חיפוש רוחני, חיים רעים, הכל לרעה
לאהוב את הרע, לאהוב את הסבל, לא רוצה לסבול, להשתחרר מהסבל, מורים רוחניים, אלוהים הוא גם רע, מצא את ההבדלים, אלוהים עושה רע, חיפוש רוחני, חיים רעים, הכל לרעה
...הרוחני. בעיניו, מי שמתחמק מהסבל למעשה לא מתמודד עם המציאות בצורה אמיתית, וזו הסיבה שלדבריו, מי ששם את הסבל בצד לא יוכל באמת להבין את האמת הפנימית. איך נוכל להבין את האמת המוחלטת? אליעד מציין שמרבית האנשים חיים את חייהם לפי האמונות והסיפורים שמסביבה, אך כדי להבין את האמת המוחלטת, יש לקחת את הספקים והאמונות האישיות ולבדוק אותן בצורה מעמיקה. הוא מציין את החשיבות שבחיפוש האמת ולא להתפתות למה שאומרים אחרים. כדי לעשות זאת, עליך לשאול את עצמך שאלות קיומיות...
לכל מסודר יש מסדר, האם העולם אכן מסודר או אקראי? האם העולם חכם או טיפש? האם יש בורא מסדר לעולם?
לכל מסודר יש מסדר, האם העולם אכן מסודר או אקראי? האם העולם חכם או טיפש? האם יש בורא מסדר לעולם?
...את התחכום שלהם. האם העולם מתוחכם או פשוט? בשורה התחתונה, אליעד מסכם בכך שהמחשבה שהעולם הוא מתוחכם ומסודר, ולפיכך חייב להיות מסדר לעולם, היא רק אשליה שנובעת ממגבלת השכל האנושי. אילו השכל של האדם היה אינסופי, הוא לא היה רואה שום דבר כמתוחכם במיוחד, משום שהכל היה נראה לו פשוט לחלוטין או מתוחכם לחלוטין. לכן, התפיסה של סדר וחוסר סדר היא עניין אישי, סובייקטיבי לחלוטין, ואין בה שום הוכחה לוגית לקיומו של מסדר או בורא לעולם. סיכום הרעיון המרכזי הטיעון של...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך המוח לומד? האם חזרה יוצרת הבנה? לחזור על חומר כדי להבין אותו, חזרתיות כדרך למידה, סדר הלימוד, באיזה סדר הכי נכון ללמוד? הספר להיות אלוהים, מתאים לכל הרמות, איך ללמוד חומר קשה? מאיפה להתחיל? מאיזה נושא להתחיל
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
סודות אלוהים - להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: אלוהים, מי ברא את אלוהים, האם יש אלוהים, מציאות הבורא, מי ברא את העולם, האם אלוהים ברא את העולם, מיהו אלוהים, קיומו של בורא, למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות מאושר? למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...

הצלחה אלוהית וחיים טובים - הספר על: האם אלוהים ברא את העולם, איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשנות תכונות אופי? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בזוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור אהבה? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך למצוא זוגיות? איך להאמין בעצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי ואלוהי - הספר על: מי ברא את אלוהים, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר God.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אלוקים, הכל על אלוהים, אלוהים ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר God.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1563 שניות - עכשיו 17_08_2025 השעה 11:35:06 - wesi18