שם | |
סיסמא |
🔻 | 🔺8 תגובות פורסמו: |
אני למדתי פיזיקה הרבה שנים בכל מיני מקורות וכעת אני אכתוב כאן דברים שהם מהווים הגיון לכל הנלוה. שמעתי אותך מדבר על כוח שברא את העולם, על הדת וכו', ואני לא בא כעת להתווכח, רק אומר את דברים שהם מהווים הגיון אקסיומי כלומר דעה אובייקטיבית. אנו יודעים שהעולם דהיינו חומר, זמן ומרחב נבראו בבת אחת על ידי התקבצות אנרגיה בנקודה סינגולרית, עכשיו, מי שקיבץ את האינרגיה בנקודה הזאת הוא וודאי זה שהתכוון לעשות את זה, וממלא אם אנו מדברים על מושג של "כוונה" לא יכול להיות שחומר, מרחב וזמן נעשו בטעות. כי אם זה נעשה בטעות אז ממלא אין מי שעשה את זה, ואם אין מי שייעשה את זה - זה לא נעשה, ואם כן - אנחנו לא קיימים. והרי אנחנו כן קיימים! אז ממלא רואים שמה שאמרנו בהתחלה הוא האמת היחידה לנושא היצירה, כלומר, שיש מישהו שעשה את הכל.
השאלה היא האם אותו אחד שברא את הכל הוא גם כן נברא, או שהוא התחלה להכל, אם נגיד שהוא נברא (ואז יוצא גם שהוא מוגבל) - אז הבורא האמיתי (אחד שאינו מוגבל) הוא זה שברא אותו, ואם נגיד שמי שברא אותו (את הראשון) הוא גם כן נברא, אז זה שברא את השני - הוא הבורא וכן הלאה. ואם הוא (זה שברא את החומר, זמן ומרחב) לא נברא - אז הוא הבורא הראשון היחיד שיכול להגביל, ואינו מוגבל. עד כאן הגיון פשוט. עכשיו השאלה היא האם אותו בורא הוא בעל תאוות (כמו שאמרתה באחד הסרטונים שלך) או לא. אם הוא בעל תאוות אז הוא לא יכול להיות הבורא הראשון כיוון שהוא מוגבל על ידי התאוות שלו (כי אם יש לו תאווה זה סימן שהוא צריך להשלים את החסר, והיינו הוא מוגבל, חסר), אם כן מוכרח שיהיה בורא שני שמעליו שברא אותו, והוא (אותו בורא שני) הראשון להכל, כמו שכתבנו לעיל, והוא זה שברא את הכל, וממלא הוא אינו מוגבל, ואם כן אז מוכרח שבורא ראשון שגרם את הכל אינו בעל תאוות כיוון שהוא אינו מוגבל (כלומר אינסופי, כמו נקודה סינגולרית בפיזיקה קוונטית), עד כאן הוכחנו הגיונית בצורה אובייקטיבית, בלי שום אקסטרפולציות, שכח הבורא הכי ראשון אינו בעל תאוות כיוון שהוא אינו מוגבל. אשמח לשוחח איתך עוד בנושאים אלה...