שם | |
סיסמא |
🔻 | 🔺4 תגובות פורסמו: |
ואם אתה ישר אתה תפרסם את התגובה שהוזכר בה זה שאלהים זה לא השם של הבורא וכו..,
אלוהים זה רבים של אל והמלה אל בעברית פירושה כוח ואלוהים פירושו כוחות ותו לא! אלוהים זה לא השם של מי שברא את העולם. לכן אתה טועה טעות מרה כאשר אתה קורא למי שברא את העולם אלוהים, ואפילו שזה מופיע בתנ"ך רבות אין זה שמו של בורא העולם יש מאין. אין! אין! אין!
צריך ללמוד עברית באופן פשוט ונקי ולא לבוא עם המחשבות של ההמון או עם מה שהגננת לימדה בשביל להבין מושגים פשוטים אך עמוקים.
לאורך כל הדורות חכמי ישראל המובהקים ידעו ששם העצם של הבורא הוא אך ורק ולעולם ועד - יהוה - "זה שמי לעולם וזה זכרי ולדור ודור"
ובכל סידור פשוט לאורך הדורות הסבירו שהוא יהוה, היה הוה ויהיה, להיות היה הוה ויהיה, זה להיות בשלושת הזמנים בשווה וזה רק הבורא יכול להיות בשלושת הזמנים בבת אחת.
ואת זה קשה לך להבין, וגם אם זה קשה וגם אם לא, לא תוכל לעולם ועד לאינסוף - הוה אינסוף - זמן לסתור את זה, ותדע שאתה אליעד ההוכחה לזה שהלימוד האמיתי על האינסוף האחד היחיד האמיתי חייב לעבור מפה לאוזן, שהרי אתה לא קבלת איש מפי איש עד משה אדון הנביאים וזה ניכר בשיבושים שלך וביכולת הפעוטה להבין דברים פשוטים אך עמוקים שראויים לאינסוף האחד היחיד האמיתי הפשוט.
ראשית אתה מבצע כמה קפיצות לוגיות בבת אחת למסקנה שלא בהכרח מתבקשת. הלוגיקה הקשיחה שאתה מפעיל יכולה לייצר שגיאות בתפישה באותהצורה שהיא יכולה לחשוף שגיאות קיימות. כאשר אתה מפעיל לוגיקה קשיחה אתה מוגבל לעולם השפה, שהיא בעצם רצף של סמלים. סמלים הם רצף של תמונות סטאטיות שאנו מייצרים בעיני רוחינו. מכיון שהטבע אינו סטאטי החשיבה בצורה הזאת יוצרת שגיאות בתפישה מכיוון שהיא מנוגדת לצורה שגופנו והטבע בכללותו עובד, ללא הפסקה בשינוי מתמיד על רצף של זמן. זה שאתה מגביל את יכולות הבורא בגלל מגבלות התפישה שלך לא אומר, שהוא אינו מעבר לזמן.
כמדומני שלא התייחסת לטענה, אם אומרים שלא שייך זמן אצל אלוקים זה אומר שהוא נצחי ואינסופי, ולגבי מהותו לא שייך מציאות של זמן, ורק לגבי העולם שייך מושג של זמן, אתה מדבר על נקודת זמן בתוך אינסוף, איני חושב שיש מה לדון בזה כ"כ בשכל, אלו דברים שמעבר לשכל האנושי, לאדם קשה לתפוס בשכלו הן את מושג האינסוף והן את מושג התחלת הזמן, ההסבר הכי מובן בזה הוא שמציאות הזמן היא אינה דבר מוחלט והיא נוצרה בשלב כלשהו, ע"י בורא שלגביו לא שייכת המציאות הזו