שם | |
סיסמא |
כל המאמר העלוב הזה בנוי על סברות קרס טפשיות שאין להם לא יסוד ולא ראייה "נניח ש" "נאמר ש" "אולי" כלומר, אין שום ראייה לכלום הנחות דביליות שאלוקים לקח חלק מעצמו וברא בו את העולם. בתחילת ספר בראשית זה פסוקים מפורשים במקרא שהעולם נבנה במאמר כלומר, ויאמר אלוקים ויהי אור וכן על זה הדרך לגבי כל מעשה הבריאה כלומר, האלוקים בדיבור יוצר מציאות והוא לא צריך שום חומר גשמי על מנת להפיק ממנו דבר גשמי אחר עיין קצת במקראות לפני שאתה טורח לכתוב כל כך הרבה שטויות במאמר אחד.
תשמע ידידי על טיפשות שמעתי אבל זה כבר השיא וחוץ מזה תנעל עם עצמך יש לך אלף מאמרים על אלוקים ועשית העתק הדבק לכל ספר קהלת שכל כולו זה חיבור לאלוקים ופה אתה כותב "שגם אם נאמר שיש אלוקים" כלומר, אתה מטיל ספק על קיומו בכלל אז קודם תחליט אם הוא בכלל קיים ואחר כך תתחיל לחבר עליו השגות.
התורה התכוונה שלעולם לא יהיה מצב בו אתה תמצא דג שיש לו קשקשת ואין לו סנפיר! אולם אתה יושב עם עוד כמה כופרים שם באותו חדר אתה מנסה לנתח טקסט שאתה לא מכיר את המלל שלו, וכל הסברה שלך שאותו רב הוא יודע עם נמצא או לא זה כי הוא לא למד בבית הספר? אתה למדת בבית הספר? אני מעריך שכן איפה אתה מצאת דג שיש לו קשקשת ואין לו סנפיר הרי אתה מהמר שיש דג כזה אתה יכול להראות לי אותו? אל תניח ואל תמציא כל מיני סברות קרס מטופשות שאין להם יסוד ושורש והסברא של אותו רב זה לא משעמום זה כתוב בתלמוד במסכת עבודה זרה עמוד מ עיי"ש ואל תתיימר לנתח דברים שאין לך את המלל במקורו ואף אחד לא מניח כלום מעצמו הכל מובא בתלמוד הבבלי שהיא התורה שבעל פה ושם מובא כל הביאורים לכל מצוות התורה.
בראשית הדברים אני מבין שאתה אדם לא דתי מכל מקום אני מבין גם שיש לך הרבה מה לומר על כל הקשור בגן עדן וגיהנום ויש לך כל מיני טזות הבליות על אלוקים מכל מקום יש הרבה אנשים "טפשים" שישמחו לשחוט לך את הפרות הקדושות שאתה מאמין בהם ויתירה מכך אני לא חושב שיש לך את הרשות לקרוא לכל אדם באשר הוא שם טיפש רק בגלל שאין לו את האני מאמין שלך זו לא דרך, ולא סגנון דיבור יאה להביע דעה ואיני מתיימר להכתיב לך את הדת או האמונה שלי מכל מקום רק נקודה למחשבה: אם הטיפש צודק יהיה לו גן עדן שהוא האמין בו ואם הוא לא צודק אז הוא שרף את החיים סתם מכל מקום יש לו הימור של 50% אולם אתה בהימור שלך 100% מפסיד כי על צד שיש גן עדן הוא יכנס אליו ויזכה בנצח המובטח ואילו אתה לעולם לא תזכה להגיע לשם נמצא שהטזה של הטיפש קצת יותר מבטיחה מכל מקום אני חושב שבהחלט ראוי לאדם כמוך שמעורה עם כל שכבות האוכלוסיה לא להביע דעה בדרך הנ"ל ואני סמוך ובטוח שאם יבוא אלייך לטיפול אדם מכל זרם שהוא ביהדות על החשבונית אתה לא תרשום לו הטיפש אז אם בגלל ממונו אתה מכבד אותו ראוי לעשות כן גם על אמונתו באשר היא שם מכיוון שעל העובדה שאלוקים קיים אתה לא חולק ממילא על תחלוק על איך להאמין בו וגם אם כן אתה מתיימר לחלוק זו לא הדרך וכנזכר לעיל בברכה ובהחלט אשמח לקבל מענה מכבודו